Innkjøpsfaglig bistand for RIIK

Deltagere:

Andre

Avtaleeier:

RIIK

Oppstartsdato:

20. januar 2023

Utløpsdato:

19. januar 2025

Maks varighet:

19. januar 2025

Leverandør:

Innkjøpskontoret AS

Kontaktperson:

Jostein Hårdnes

Kontaktperson telefon:

40005503

Kontaktperson hos deltager:

Åpne i Mercell

RIIK og Innkjøpskontoret AS har inngått en rammeavtale om innkjøpsfaglig bistand.

Tildeling av kontrakter under rammeavtalen skjer på bakgrunn av kontraktsvilkårene i rammeavtalen og iht. SSA-B enkel.

Bestilling skjer via kommunikasjonsmodulen i Mercell og er tilgjengelig for medarbeidere i Regionalt innkjøp i Kongsvingerregionen.

Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt

Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.

Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.

Melde behov

Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.