Delavtalen omfatter arbeidsklær til områdene innen kjøkken og kantiner.
I hovedsortimentet inngår blant annet kokkejakke, -bukse, T-skjorte, forstykke, hatt og jakke.
Brukere i Kongsvinger kommune:
Varer som omfattes av rammeavtalen er gjort tilgjengelig for bestilling i eHandel , se egen knapp til venstre. I eHandel velger du fanen «Eksterne nettbutikker».
Ved spørsmål om bestillinger i e-Handel ta kontakt med din nærmeste leder eller e-handel systemansvarlig.
Øvrige kunder på avtalen:
Bestillinger kan gjøres i leverandørens nettbutikk, se egen knapp til venstre.
For å opprette bruker i leverandørens nettbutikk, ta kontakt med leverandørens kontaktperson.
Bestillere kan kontakte leverandørenes kontaktpersoner for rådgivning, veiledning og bistand i bestillings- og leveringsprosessen.
Ved direktebestilling oppgir man henvisning til rammeavtalen, bestillerens/mottakerens navn, fakturainstruksjoner (enhet, prosjekt, kontaktperson mm), leveringsadresse og kontaktinformasjon til person som skal ta imot leveransen.
- Levering av varer skal foretas etter avtale med hvert leveringssted med utgangspunkt i levering 1 gang pr 14.dag.
- Hastebestillinger skal leveres innen 24 timer fra tidspunktet bestillingen er mottatt. Bestiller belastes med et engangsgebyr på 200 kr.
Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt
Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.
Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.
Melde behov
Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.