Rammeavtalen for bedriftshelsetjeneste omfatter blant annet bistand ved arbeidsmiljøkartlegging (vernerunder og medarbeiderundersøkelser), lederstøtte/bistand i forbindelse med arbeidsmiljøproblematikk i enhetene, individuelle støttesamtaler med leder/medarbeider for å forebygge/redusere sykefravær, pålagte arbeidshelseundersøkelser, HMS-kurs for verneombud og medlemmer av amu, HMS-kurs for ledere, vaksinering, deltakelse på HAMU-møter, svar på telefon- og mailhenvendelser fra ansatte, verneombud og ledere, førstehjelpskurs, stressmestringskurs, m.m.
Slik bestiller du:
Som hovedregel bør bestillinger foretas ved henvendelse til nærmeste leder.
I tilfeller hvor bestillingen ikke kan skje via nærmeste lederer kan leverandøren kontaktes direkte, på post@glomdalhms.no.
Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt
Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.
Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.
Melde behov
Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.