Rammeavtalens hovedsortiment omfatter kaffeserviser, middagsserviser, bestikk, glass, mugger og kaffekanner. Avtalens øvrige sortiment omfatter diverse småelektrisk utstyr til storhusholdning, øvrige produkter i porselen samt kasseroller, panner, kniver, mm.
Anskaffelsen ble gjennomført av Odin Prosjekt på vegne av Stange kommune. Stange kommune er ansvarlig for avtalen og oppfølging av den. I den grad det skal gjøres endringer (prisjusteringer, endringer i sortiment, etc), skal dette behandles og svares ut av Stange kommune. RIIK skal bistå bestillere ved eventuelle kontraktuelle spørsmål.
Hvordan bestiller du?
Bestillinger foretas via eHandel (Visma).
Hva kan du forvente av leverandør?
Varer leveres normalt innen 48 timer når bestilling legges før kl. 12 på virkedager.
Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt
Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.
Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.
Melde behov
Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.