Rammeavtalen omfatter engangskopper, -tallerkener og -bestikk, kaffefiltre, rensemiddel til kaffetrakter, servietter, papirkluter, legebenkepapir, tørke- og toalettpapir, avfallsposer, såpe, desinfeksjon, smittevernsprodukter herunder nitrilhansker, renholdsrekvisita og rengjøringsmidler.
Produktene som omfattes av avtalen er delt inn i hovedsortiment og øvrige produkter. Produktene som tilhører hovedsortimentet er merket med bokstav A i nettbutikken. Disse produktene bør velges fremfor de andre artiklene.
Etter innlogging vises det kun avtaleproduktene – hovedsortiment og øvrige produkter – i leverandørens nettbutikk. Andre produkter innen produktområde husholdningsartikler kan finnes på www.norengros.com (uten innlogging). Bestillinger av varer tilgjengelige på nettsiden foretas via kundeservice.
Forespørsler om endringer av avtalesortimentet kan sendes til kontaktperson i RIIK. Nye avtalevarer vil bli gjort tilgjengelig for bestilling i nettbutikk.
OBS! Enhetene organisert under kommunalområde helse og omsorg skal bestille smittevernsprodukter over rammeavtalen om levering av medisinske forbruksvarer. Enhetene under helse og omsorg kan likevel gjøre avrop på denne rammeavtalen ved for eksempel leveringsvansker hos avtaleleverandøren.
Slik bestiller du:
Frist for å legge inn bestillinger er tirsdag kl. 1200.
Varer bestilt innen fristen blir levert påfølgende onsdag kl. 0800 -1400.
Brukere i Kongsvinger kommune:
Varer som omfattes av rammeavtalen er gjort tilgjengelig for bestilling i eHandel , se egen knapp til venstre. I eHandel velger du fanen «Eksterne nettbutikker».
Ved spørsmål om bestillinger i e-Handel ta kontakt med din nærmeste leder eller e-handel systemansvarlig.
Øvrige kunder på avtalen:
Bestillinger kan gjøres i leverandørens nettbutikk, se egen knapp til venstre.
For å opprette bruker i leverandørens nettbutikk, ta kontakt med leverandørens kontaktperson.
For å opprette et kundenummer hos Johs Olsen AS kontaktes kundeservice: 02330/61131400, jo@norengros.no.
Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt
Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.
Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.
Melde behov
Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.