Det er inngått avtale med tre leverandører, hvor de enkelte oppdragene fordeles slik:
Leverandør rangert som nr 1, vil alltid bli forespurt først om han har kapasitet til å ta på seg oppdragene vi løpende trenger å få utført. Viser det seg at denne ikke har kapasitet til å ta oppdraget, innen rimelig tid, vil forespørselen gå videre til leverandøren som er rangert som nr 2., og deretter nr 3, hvis heller ikke leverandør nr 2 har kapasitet, osv.
Skulle det vise seg at ingen av avtaleleverandørene har kapasitet til å ta oppdraget innen rimelig tid så står oppdragsgiver fritt til å engasjere en annen leverandør til å utføre oppdraget.
Tilgang til avtaledokumenter og info om taushetsplikt
Avtaledokumenter gjøres tilgjengelig for kunder som deltar på avtalen via Mercell. Medarbeidere som ikke har tilgang via rammeavtaleoversikt eller bruker i Mercell bes ta kontakt med produktansvarlig, innkjøpsansvarlig eller Mercell systemansvarlig i sin virksomhet for tilgang til avtaledokumenter.
Vi gjør oppmerksom på at avtaledokumenter med bilag og vedlegg er unntatt offentlighet iht OFFL § 13.1. Ved begjæring om innsyn skal RIIK involveres i saksbehandlingen.
Melde behov
Har du et behov som ikke dekkes av noen av avtalene du finner her, eller ønsker å melde fra om feil/avvik? Gi oss gjerne beskjed! Dette gjør du enkelt ved å trykke på knappen under og fylle ut et kort skjema.